בישראל 2016 יש מעמד עליון ומתחתיו משפחות שלמות ואנשים המתקשים לסגור את החודש.
'מצוקת הדיור' , הוצאות מחייה גבוהות, פער הוצאות אל מול הכנסות, חיסכון, הלוואות חוץ והלוואות מהשוק האפור במטרה לסגור את החודש, מדיניות המס, תחרותיות והוצאות מעבר ליכולות , ועוד…
הקמפיין באמצעות סדרת סרטונים מסקר ומציף מגוון 'בעיות אותנטיות' שהאלטרנטיבה המוצעת היא הזדמנות ליצירת הכנסה נוספת מעבר לשעות העבודה (הקבועה).
מוזמנים לצפות , להינות ולשתף בסדרת הסרטונים, אשר מתארות סיטואציות אמיתיות ואותנטיות של מגוון קבוצות גיל וקהלים ישראלים, עם קריצה הומוריסטית ופיתרון כמובן
https://youtu.be/94BMcHW5nek
https://youtu.be/-DNUKAEVn7U
https://youtu.be/omB2oXWmFIU
https://youtu.be/-z6Wm6kArtk
משרד פרסום Brand Content
קריאייטיב : אימרי מטלון
הפקה: אינטרוויזיה